Majväder!


Vilket underbart fucking väder! Älskar det!
Det får bli dagens Jag Älskar!
Dagens jag hatar får bli att jag sov alldeles för länge idag!

Igår blev det en liten tjejkväll hemma hos Maria i Bollnäs med härliga tjejer.
Det var Kristine, Hanna, Maria, Elin, Malin och Carro.
Vi spelade Lips och drack lite vin och cider. Sedan blev det några partier Finns i Sjön. haha
Vi hade trevligt och det blev mycket skratt.

När det var dags att dra till bussen blev vi lite fundersam om det verkligen gick en nattbuss vid 01.20.
Mycket riktigt, det gjorde det ju inte!
Så vi fick strosa runt på stan i en timme för att vänta på nästa buss 02.20.
Men som tur var fick vi skjuts liiite tidigare. Otroligt skönt.

Idag har jag inga planer alls.
Kanske ska lägga sig ute i solen och få lite färg!
Annars ska jag fan plugga det sista på tentan! Viktigt.

Nej nu är det gnäll här hemma så hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0