Mår som man förtjänar


Sitter och petar i näsan och mår som man förtjänar!

Jag börjar skolan om en kvart så det här är mest ett impulsinlägg jag skriver.
Fördriver tiden lite tänkte jag.

Jag och Kristine var ut på Stocken igår här i Uppsala.
Hade aldrig varit där förut och jag gillade det fan.
Mycket folk, många barer och bra musik.
Dit kan man definitivt gå igen.

Ikväll blir det bara luuuuugnt!
Ska städa eftersom det ser förjävligt ut här.
Sen ska jag träna så in i helvete! Äta god mat och sen kanske se en liten film!
Men just det. Plugga ska jag också göra. Har ju inte mycket kvar nu av de restuppgifter jag fått.

Nej nu måste jag dra på mig lite mascara!

 

tv:n har stått på hela morgonen eftersom jag vakna vid halv 8.
Nu är tv-shop på. Guuuuud! Kan man bli mer överdriven i ett program!



Kommentarer
Postat av: Sara

Du kämpar på bra syster! Snart väntar sommarlov =)

2010-05-07 @ 12:22:05
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Jakob

EN SÅN BRA HELG! <3

2010-05-08 @ 21:20:42
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0