Men godnatt


Har precis kommit hem från krogen.
Var iväg en sväng med Kristine och Carro. Var ju faktiskt mycket folk ute ikväll!
Synd att vi inte stannade längre kan jag tycka, men men.

Sitter i köket nu, själv i mörkret igen. haha
Vill liksom inte gå och lägga mig riktigt än.
Skulle helst bara vilja skrika rakt ut. Herregud!

Men vad brukar man säga. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter.
På tal om morgondagen så har vi mycker planerat.
Jag, mamma och pappa ska nämligen iväg och bestiga ett berg! ;)
Nu låter det som om vi ska bestiga värsta K2 men det ska vi ju inte.
Typ något litet pluttberg med utsikt över vattnet åtminstone. Vart det blir vet jag inte, men det kommer bli en grym bra träning för dagen! På kvällen blir det grillning. Och guud vad jag har längtat! Gött så in i helvete kommer det bli!

Vi ska upp rätt tidigt imorrn. Pappa pratade om att vi måste åka klockan 7 på morgonen.
Så egentligen skulle man väl kanske gå och lägga sig.
Men jag kommer nog bara stirra upp i taket för fan vad jag känner mig irriterad.

Äsch. Jag tar en Kalle Anka tidning och läser istället och hoppas att jag inte väcker mamma.
Får ju nämligen sova med mamma eftersom min säng är i Uppsala.
Pappa sover inne i Saras säng.
Och då kanske ni undrar varför inte jag sover där.
Men det är bara för att jag HATAR den sängen. Den är alldeles för jävla mjuk så min rygg tar stryk.

Nej godnatt på er era jävlar.
Hoppas ni sover gott och dröm söta drömmar.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0