Pluggdag i solen


Jaha, här sitter man.
Det är sol ute och varmt!
Men jag sitter här. Inomhus och pluggar.
Det suuuger ju som fan!

Men har åtminstone gjort lite nu så är strax klar med en uppgift. Känns skönt!
Ska strax ta en paus och åka till Bollnäs en sväng.
Ska sola, sen låna en bok på biblioteket så jag kan fortsätta plugga sen.

Jämt när jag pluggar blir jag sugen på choklad. Jag vet inte varför!
Så nu har jag ätit upp mammas mörkchoklad. Oops. Hoppas hon inte blir sur..


Funderar lite på vad jag ska göra i helgen.
Kristine ska till Niklas som vanligt. Johan är någonstans, kommer inte ihåg.
Och sen är det lite svårt att fråga någon annan eftersom jag inte har råd att ta mig till dom och ja, dom har nog inte det att komma till mig heller. Så det får bli en lugn helg i Uppsala. Kan jag passa på att träna skiten ur mig och plugga bort lite!
Jag undrar om jag kanske ska ta mig ut i solen och jogga lite idag också. Det var längesen jag träna nu ju!
Ja det måste jag fan!
Om jag hinner vill säga. Kanske ska åka tillbaka till Uppsala ikväll. Eller imorgon. Inte bestämt mig ännu :p

Nu blir det plugg!

Kommentarer
Postat av: Emmy

varför stannar du inte bara hemma? :)

2010-05-05 @ 14:26:21
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0