Pluggdag


Det suger att det är fint väder idag. Inte ett jävla moln på himmlen.
Solen skiner.
Och jag måste sitta inne och plugga. :(

Men det är bara att ta sig i kragen och köra igång.
Vem vet, om jag har lite flyt kanske jag hinner att gå ut i solen senare!

Jag måste bara beklaga mig för att vara kvinna.
Vid såna här situationer önskar jag att jag var en man.
Som slapp denna jävla mensvärk!
Det är fruktansvärt.
Har knaprat smärtstillande sen igår kväll men det hjälper inte.
blä blä blä


Nej nu är det dags att göra ett ryck. Ska sitta i tre timmar åtminstone och på det borde jag hinna skriva en del!
Ska ladda upp med lite gröt och sen blir det vatten och lite choklad. Måste ha choklad när jag pluggar!
Konstigt nog.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0