Stäng av!


Nej nu börjar det här bli tröttsamt!
Någon i huset som har spelat hög musik hela veckan nu.
Och ikväll är det ju som vanligt fest så han/hon spelar fortfarande!
Annars har han stängt av vid elva tiden.
Jag vill sova!

Nu blev jag hungrig också så gör mig lite gröt eller något tror jag.
Sen får jag dra på mig hörlurarna och försökaaaa sova.
jävla studenter. haha

Var ut och joggade tidigare ikväll och när jag kom hem mådde jag så jävla illa!
Var så förbannad när jag stack ut så jag sprang/jogga/sprang/jogga. Ja ni förstår.
Och när jag väl stannade när jag nästan var hemma så vände det sig i magen.

 

 

Men Halleluja! Jag tror de stängt av musiken nu! hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0