nu har jag skickat....


Nu har jag skickat in tentan. SKÖNT!
Nu är det bara att hopppas på det bästa.

Ska strax ner på stan och köpa hårfärg och en bok till nästa tenta.
Har väntat tillräckligt länge på att få färga håret nu. Har väntat så länge att jag inte längre vill titta mig i spegeln.

Har provat skor i en halvtimme nu. Bara klackar. Och fan, det var ett tag sen jag hade det känner jag.
Det gör jätte ont i fötterna!
På senaste tiden har jag inte haft lust till att ha klackar när vi går ut. Känner mig så fruktansvärt lång så det blir jobbigt. Här i Uppsala finns det bara småa människor känns det som. haha
Men i helgen tar jag med mig ett par klackar hem!

Nej nu ska jag ner på stan och bränna bort några hundralappar. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0