21 May


Det går inge bra för mig.
Jag har en sida kvar att skriva på tentan och det står helt still.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer.
Och hela tentan är skit. SKIT!
Jag kommer få göra omtenta igen.

Idag har jag iaf varit duktig och tränat två omgångar.
Först på gymmet en timme med Kristine.
Sen ikväll har vi varit på Core Bosu. Känner oss jätte duktiga!
När vi kom hem lagade vi grekisk pyttipanna. Vilket är fläskfilé och en massa grönsaker och smulad fetaost, och sen in i ugn med hela skiten. AS gött! Den klassiska vitlökssåsen till såklart.

Jag funderar på att gå och lägga mig kanske. Får skriva resten imorgon.
Och om jag inte kommer på något mer imorrn heller så skickar jag in den ändå. Hoppas på det bästa!


För övrigt så åker jag hem imorgon. Till mamma och pappa igen.
Har lust att hitta på grejer i helgen och eftersom Kristine är en toffel så drar jag hemåt. ;)
Får ju dessutom åka bil. Det är inte fel!
Den här helgen ska jag tammefan fiska eftersom det aldrig blev när jag var hem sist.
Och som vanligt kommer det bli en hel del plugg när jag är hemma också. En tentadel ska vara inne på onsdag nästa vecka. Usch.
Men inte långt kvar nu! :D
Längtar såååå till sommaren!

Nu säger jag GODNATT



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0