31 May


Det går skit att plugga nu! Åter igen kanske jag ska säga.
Ska skriva ett pm tills imorgon och jag har väl typ börjat nu.
Jag kommer aldrig riktigt igång.
BLÄ!
Men men, det går nog bra. Ska sitta hela dagen idag och då jävlar!

Idag åker jag tillbaka till Uppsala.
Ska vara kvar där i veckan sen åker jag hem för sommaren. Skönt men ändå trist!
Men det kommer nog bli några helger där också skulle jag tro.
Fick ta bilen dit idag eftersom mamma ändå är i Barcelona. Så jag hoppas att jag hittar! haha

Har iaf haft en bra helg här hemma med Emmy!
Trots lite sömn så var det skoj skoj.
På lördagsmorgonen klockan 5 blev jag väckt av att Johans kompisar säger att han är försvunnen.
Jag blir ju såklart jätte orolig och väntar bara på ett nytt samtal från sjukhuset där som säger att de hittat honom i ett dike! Alla jävla tankar och bilder dyker upp i huvudet och jag kan inte sova!
Kliver därför upp och tittar på tv för att få tänka på något annat. Skjutsar därefter mamma till stationen i Bollnäs vid 8 och då tar jag mig mod till att ringa hem till Johan. Jo men visst, han ligger och sussar och sover hemma i sin säng, och jag har varit orolig i onödan!
På dagen blev det till att umgås lite med Johan och senare skjutsade han mig till Emmy och Joel där vi inledde kvällen med grillning och cider!
Drog senare på tranan, där det var skapligt lite folk men hade väl roligt ändå.
Sen fick vi skjuts hem och kom hem cirka halv 3. Däckade på en gång!

Nu ska jag fixa en massa innan jag åker tillbaka till Uppsala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0