10 Top Things I Hate


Bland det värsta som finns;

1. När man råkar få en broskbit i munnen och tuggar så det låter kras kras! Bläää

2. Rökare! FYBUBBLAN!

3. Människor som tror sig veta allt och som trackar ner på andra för att få bättre självförtroende.

4. Människor som lägger sig i andras liv. Lev ditt eget liv för fan!

5. Att den allra godaste maten är onyttig! Vad är det för jävla rättvisa!?

6. Att idealet i den här jävla världen är smal smal smal! Varför kan inte idealet vara tjock så att man kan äta heeela tiden och bara dega och sluta bry sig överhuvudtaget!

7. Att människor man tycker om dör.

8. När bussarna JÄMT är sen och man kommer alltid i tid så man får vänta i eviiigheter! Men när man en dag går lite senare för att slippa stå i kylan och vänta. Ja då jävlar är den i tid!

9. Att alkohol är så roligt när man sätter igång men bakfyllan är ett helvete!
Det kan också tilläggas att det värsta som finns är att alkohol får en att göra dumma saker ibland. FYFAN!

10. Att alla i min ålder får barn, så att jag själv känner panik inför min framtid!
Jag kommer vara den enda "äldre morsan" juuuuuu! Så sluta pluppa ut ungar nu!


Och nu kommer det positiva med det hela!
Om all god mat skulle vara nyttig skulle det inte vara lika gott att äta det de få gånger man äter det. Jag menar, om all god mat var nyttig så skulle vi äta det mer, och då inte uppskatta det lika mycket.
Om idealet var tjock skulle vi inte ha något att kämpa för. Vi skulle bli stillasittande jävla fetton och vi skulle dö vid 35.
Ibland kan jag fråga mig själv om det är värt att dricka överhuvudtaget när man mår som man gör dagen efter.
Men fan, man lever bara en gång och i måttliga mängder blir festen lite roligare med alkohol. Lägg märke till måttliga mängder
Vi kan ju säga så här. Medans ni sitter och får hängpattar av allt matande av ungar, så lever jag livet med mina fasta brö'n!

Allt det andra som jag inte nämt. Det är enbart för att det INTE finns ett jävla positivt med det!
Det är fortfarande dåligt, äckligt och sorgligt!

haha, uttråkad eller vad!

Kommentarer
Postat av: Frida

Frida, förlåt! Jag ska lägga ner det där med att pluppa ur mej ungar nu :P Får bli en sladdis(?) när du ska ha då, säg till bara ;)

2010-05-08 @ 10:16:07
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0