Chokladbjörnar!




Alltså. I can't help it!
Dessa härligt chokladfärgade grabbar attraherar mig!
Oj, nu lät det som om jag var tvungen att försvara mig, men så är det verkligen inte.
Jag har liksom bara märkt under åren som går att mörkhyade killar attraherar mig!
Jag tycker de har sådan utstrålning och bara glöder av självförtroende, på ett bra sätt.
De ser dessutom lite mystiska ut på något sätt. Och lite farlig. Kankse det är det som attraherar, kanske inte.

Jag tycker dessutom att kontrasten mellan en vit och en mörkhyad är underbart fint. Det gäller i stort sett alla kulturer. Jag tycker det är otroligt vackert när två olika kulturer möts och binder samman till ett band.

Det kanske därför jag har en sjuklig abstinens för choklad ibland ;)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tror det är sådär med oss Fridor ;)

2010-05-09 @ 19:47:58
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0