Vad i helvete


Det enda man hör om Bollnäs på nyheterna är om nakotikapåverkade idioter som går runt och misshandlar folk, slår sönder bilar, gör inbrott, skjuter på folk, våldtar tjejer!
Går det överhuvudtaget någon HEL helg då polisen INTE tar in någon nakotikapåverkad person?!
Skulle inte tro det.
Jag förstår verkligen att folk flyttar härifrån utan att må dåligt över att de snackar skit om stället.

Visst, jag tycker det är skönt att få komma hem till familjen och vara med alla kompisar.
Men Aldrig i hela mitt liv att jag tänker bosätta mig här.
Inte nu iallafall. Inte så länge jag är under 30!

Jag blir bara förbannad.
Den här staden sjunker bara längre och längre ner i skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0