Väntan på station


Åkte med mamma till Bollnäs för att invänta tåget.
Dock går inte tåget förens halv 9 så här sitter jag på station med datorn i knät!
Inte en själ här förutom jag och en liten söt gubbe mittemot mig.

Jag vill bara att tåget ska komma nu nu nu så jag får komma hem någongång.
Måste träna sen måste jag fan hinna läsa lite ur boken så jag inte är heelt lost på seminariet.

Nej nu börjar det ramla in folk här och det luktar fjooooooortis!
Får ont i huvudet, SHIT vad mycket parfym de använder..


Har inte så mycket att skriva om känner jag.
Dels för att jag känner mig så jävla löjlig när jag sitter med datorn.
Får fan press på mig när folk glor!
Så nu säger jag hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0