6 Oktober


Har precis provpackat väskan.
Herregud vad jag måste sortera ut en massa kläder!
Det är alldeles för mycket..
Det får fixas imorgon.

I helgen är jag ensam hemma.
Mamma och pappa åker till USA i några dagar. (Avis!)
Men ska bli lite skönt att få ha huset för sig själv också.
Äntligen får man ligga under täcket hur länge man vill. haha

Jag har inte riktigt bestämt mig än när jag åker.
Men kanske på söndag eller måndag tänkte jag ta en trip till Stockholm för att hälsa på Jacke och Linn.
Klämma in ett besök hos Julia och Malika också såklart.
Sen ska jag faktiskt på en sånglektion tro det eller ej.
Fick det av mamma och pappa när jag fyllde år och nu är det dags att göra det!


Nej nu är det dags för en film och sen sova...
Godnatt och sov gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0