41 Dagar kvar! ;D


Nu är det countdown som gäller!
Det är 41 dagar kvar tills vi står på Arlanda och vinkar av Sverige.
Och det är 43 dagar tills vi intar Australiensisk mark.
Kommer bli så underbart att få komma dit, fixa alla saker som måste fixas.
Och sen bara få lägga sig på en strand och njuta. Koppla av!
Det är både jag och Johanna värd.

Jag har ständigt ont i magen. Går och oroar mig för resan.
Om det är något jag glömt.
Har jag tänkt på allt.
Är det något mer som måste fixas.
Jag måste packa väskan snart. Vilka kläder ska jag ha med.
Det är så mycket att tänka på och jag blir så nervös och stressad.
Men det hör till!
Och jag mår så jäkla bra. SÅ jäkla bra för att få komma härifrån.
Få tänka på annat än bara problem.

Jag blir alltid glad av solen.
Fatta vad lycklig jag kommer vara i Australien! ;D


Nej imorgon tar jag tag med träningen också så man får en ärlig chans hos en snygg surfare. Ohyeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0