7 Sep


Är i Umeå några dagar.
Har tagit det lugnt någon dag nu eftersom jag var sjuk i helgen.
Vill inte att det ska bli värre igen.
Då vet jag inte vad jag tar mig till.

Men idag ringde syster och väckte mig och bad mig cykla till hennes jobb för att äta lunch med henne.
Jag svettades som en jävla gris när jag väl kom fram (hade lite svårt att hitta vägen).

Nu tänkte jag ta det lugnt en stund, sen ska jag ta mig ut på en joggingrunda!
Dags att sätta igång med träningen nu.
Måste hinna hända något innan vi åker, jag och Johanna! hihi
Jag och mamma ska dessutom köpa gymkort strax och då jäklar ska jag träna varje dag!

Nej nu blir det lite guitar hero! Längesen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0