Blacksås


Det känns som jag har blivit överkörd.
Sedan misshandlad av 30 snubbar.
Sen överkörd igen.
Jag har fan träningsvärk i varenda muskel på kroppen!

Igår var jag och mamma till Blacksås och gick uppför berget.
437 meter över havet om jag inte minns fel.
Vi gick kanske 3-4 km. Det låter kanske inte så jobbigt, men när det BARA är uppför hela tiden och stora stenar och rötter man var tvungen att kliva över. Då blev det förbannat jobbigt.
Jag hade aldrig varit där förut, men jag såg det som ett bra träningstillfälle.
När vi kom upp på toppen var det ju värt varenda svettdroppe!
Vilken jäkla utsikt!

 




Fint väder fick vi också!
Det var kanon!


På kvällen åkte vi iväg och simmade en halvtimme också.
Nu jäklar har vi fått igång träningen.
Hoppas den håller i sig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0