Söndag


Ännu en dag har passerat.
Har varit alldeles för seg idag.
Kom hem ganska sent så jag har mig själv att skylla.
Sen när det ringer folk och väcker en hela tiden är det svårt att sova. haha

Var ut igår med Kristine som äntligen kom hem från Östersund.
Det var över min förväntan väldigt mycket folk ute på.
Perssons Pack spelade, kan det bero på det?
Bara jag som inte tycker det bandet är speciellt bra tror jag.
Men ändå rockade jag loss lite på dansgolvet när de spelade ska jag erkänna.

Nu sitter jag och lyssnar på härliga Anouk och sjunger med.
Viskar snarare eftersom mamma och pappa gått och lagt sig.

Jag har börjat fått funderingar över framtiden.
Vet inte hur länge jag stannar i Australien, men det blir ju max ett år.
Vad ska hända efter det?
Jag vill definitivt börja jobba. Kanske i Stockholm? Uppsala? Halmstad? Utomlands?
Jag vet faktiskt inte. Men jag tar en sak i taget.
Jag vet bara att rummet i Uppsala ryker när han som hyr av mig inte längre vill hyra.
Vi får helt enkelt se när jag kommer hem igen.
HIHI fattar fortfarande inte att jag snart är härifrån!
Jag får fjärilar i magen så fort jag tänker på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0