Surflektion


Har idag avklarat min forsta surflektion.
Ja vad ska jag saga..
Jag sog!
Jag ramlade och slog rumpan i botten mer an vad jag stod upp pa den dar forbannade bradan.

Men jag kom iaf upp en eller tva ganger haha! Det ar jag stolt over dock. Battre kunde jag inte.
Nej, jag haller mig nog till snon!
Som var surfinstruktor sa, alltid harligt att koppla av i korgliften med en ol. Kan man inte gora i en vag precis.
Men visst kommer jag formodligen prova pa igen. Kanske jag lyckas battre da.

Nu sitter vi pa hostelet och vantar pa bussen som ska ta oss till Brisbane.
Dar ska vi bland annat traffa Linnea Lofgren som ocksa befinner sig i Aussielandet. :)

Hoppas ni har det bra dar hemma. Vi har det otroligt bra!

Massa pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina brudar.

2011-04-29 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0