Helikopter


Hej halla

Har nu varit i Julia Creek i 4 veckor... Tror jag iaf.
Jag trivs fortfarande bra, men ibland blir det bara for mycket.
Tydligen sprider nagon rykten om mig. Jag kunde inte bry mig mer eller mindre men det ar bara patetiskt.
Jag vet hur det ar att bo i en liten by dar alla kanner alla och det ar klart att det maste pratas om de "nya" nar det inte finns mer att prata om varandra.
Vi ar tre backpackers har for tillfallet och alla har vi rykten pa oss haha!

I helgen flog jag helikopter over staden. Onskade att jag kunde ladda upp nagra bilder men tyvarr ar internet For segt. Ska forsoka nar jag har mer tid.

Om tva veckor ska jag vara helt sjalv pa farmen i 4 dagar. Inget jag ser fram emot.
Visst ska det bli skont att fa vara lite ensam, men jag har startat en radsla for morker sen jag kom hit och natterna ar hemsk nar man ar ensam i det huset!
Men det ska nog ga bra.


Innan jag satte mig for att skriva pa bloggen hade jag mycket att beratta,
men nu ar allt borta. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0