Julia Creek


Min vistelse i Cairns varade inte sa lange.
Aker till en farm mitt ute i ingenstand ikvall. Kommer komma fram imorgon eftermiddag dock.
Jag ar SA exalterad!
Antligen far jag uppleva det riktiga australien livet pa en farm.
Det ar en stor farm med kor, hastar, getter och jag kommer jobba som allt-i-allo dar.
Ska bland annat jobba i tradgarden, mata djuren och stada.
Tjejen pa farmen verkar sa himla trevlig och jag far ett leende pa lapparna sa fort hon sager "riight on" efter allt jag sager haha!
Hon lever sjalv pa garden i ett stort hus men hennes dotter och pojkvan hjalper henne.
Jag hoppas att min farm upplevelse inte kommer sluta som filmen Wolf Creek!

Eftersom jag aker ut till ingenstans kommer jag inte ha tackning pa mobilen pa 4 manader haha!
Jag kommer ga under!
Jag kommer ha tillgang till internet dar sa vi far se hur mycket jag kommer uppdatera er!

Men bara sa att ni vet, sa forsvinner jag fran cilivisationen for ett tag!


Hoppas ni alla hade en bra midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va roligt för dig att äntligen komma till en farm och få tjäna lite pengar!!! Önskar dig all lycka till. Hörde du förresten att vi förlovat oss jag och Andreas :D Han överraskade mig totalt och jag är så lycklig! Många kramar

2011-06-27 @ 22:47:19
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0