Tillbaka i Sydney


Hej hopp alla glada

Vi ar nu tillbaka i Sydney. Syster aker hem till Sverige imorgon och jag har fortfarande inte bestamt vad jag ska gora. Ska iaf stanna har en vecka eftersom min kara van Krysten fyller 21 ar i helgen! Wiiiiii!

Annars planerar jag pa att antingen aka till Melbourne eller Cairns. Eller gora mitt farmjob direkt.
Jag ar sa himla trott pa Sydney sa har vill jag definivt inte vara.
Men man vet val aldrig heller. Mina planer andras lite fram och tillbaka.
Imorgon ska jag ge mig ut pa jakt efter nagot hostel dar jag kan jobba for boende!
Nu gor jag allt for att spara pengar. Nudlar och grot ar allt jag kommer ata.

Vi hade iaf en super bra vistelse i Cairns.
vi gjorde bland annat bungyjump! Och om du vill ha bevis pa att jag faktiskt gjorde det finns det en bild pa facebook!
Sen gjorde vi ocksa rafting som var sa JAVLA roligt! Finns ocksa roliga bilder att se pa facebook!
vi gjorde dessutom en tur ut till Det stora barriar revet dar vi snorklade och hade en superbra dag!
Nu nar jag tanker tillbaka vill jag nog aka tillbaka dit ;)

Hoppas ni har det bra i varvadret!
Saknar er alla saaa!
Och jag ar lite ledsen i ogat att jag inte ar hemma i sommar och fa gora massa roligt med er.....


Kommentarer
Postat av: Emmy

Så himla roligt att följa din resa :) Det är så mycket som jag inte skulle våga göra som du gör, så då får jag leva igenom dig lite ;) kul de! Älskar och saknar dig! Och vi här hemma måste ju jobba hela sommaren vi å, så vi kommer inte ha så jätteskoj mot för dig :) puss o kram

2011-05-22 @ 22:44:57
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0