Vilsen i pannkakan


Nu sitter syster pa planet som ska ta henne tillbaka till Sverige.
Jag vinkade av henne fran Central Station och efter att hon forsvann blev jag lite....tom.
Det var forst nu jag insag att jag faktiskt ar helt sjalv.
Jag borjade ga fran Centralen och jag kande mig vilsen. Visste inte vart jag skulle ta vagen.
Det slutade med att jag satte mig pa en parkbank och glodde pa forbipasserande manniskor.
Nu sitter jag pa work n holiday kontoret och surfar runt i internetvarlden.
Inatt ska jag slagga hos en kompis, sen far vi se vart jag tar vagen.

Jag kanner mig som sagt lite vilsen i pannkakan just nu.
Vet inte vad jag ska gora. Jag vet inte vart jag ska ta vagen.
Men det loser sig alltid, gor det inte?

Ska snart bege mig ut for att ringa nagra samtal och ga till banken och "Australian Goverment" om jag hinner.


Alskar er mamma och pappa och jag saknar er otroligt!
<3  <3  <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0