Update


I'm back!

Hur langesen ar det jag skrev nu..
Alldeles FOR lange!

Kommer bli alldeles for jobbigt att beratta allt som hant sen sist.
Nar jag tanker efter har det nog kanske inte hant sa himla mycket.
Men visst har det varit hojdpunkter!

For det forsta kom Linn hit, min kara lilla van som jag inte hade traffat pa ett ar.
Hon kom hit den 10 November och med forvantan och nervositet motte jag henne pa busshallplatsen.
Hon har nu varit har i cirka 3 manader och det kanns som hon alltid varit har.
Sedan hon kom hit har vi hunnit med att tillbringa lite tid i Townsville. Hyrt en bil for att kora ner till Sydney pa 4 dagar. Spenderat jul och nyar tillsammans. Och saklart vara fodelsedagar.

For det andra har mina kara foraldrar varit har i nagra veckor. Vilket var helt fantastiskt!
Dom kom hit strax fore nyar och det har varit helt underbart att ha dom har.
Pa sjalvaste nyarsafton hade vi picknick i stadsparken, har firat fodelsedag med finmiddag pa Hard Rock Cafe, sightseeing runt om i Sydney. Haft lata dagar pa stranden, akt tvattmaskin i vagorna tillsammans och saklart bara umgatts.

Sen har vi saklart skaffat oss ett jobb.
Jobbar for tillfallet pa en flyttfirma med grabbarna grus. Trivs jatte bra och alla ar jatte trevliga att jobba med.

Nej med det tror jag ar allt for tillfallet.
Sakert en MASSA jag glomt men eftersom jag nyss bestamde mig for att bli battre med att skriva har, sa aterkommer jag med fler detaljer sa smaningom!

Hej svej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0