Mycket att göra.


Jag är vaken, jag är vaken!!
Helt otroligt måste jag säga själv. Somnade vid ungefär 2 tiden inatt och jag blir som vanligt förbannad på mig själv varför jag inte kan slappna av och sova någon jäkla gång. Jag tänker alldeles för mycket. Inte är det bra tankar som dyker upp i mitt huvud heller.

Jag hade ställt klockan på 10 imorse och allt jag ville var att snooza, men jag har så mycket jag ska göra idag så var helt enkelt tvungen att stiga upp :)

Nu ska jag göra mig i ordning sen åker jag nog till Bollnäs för att kolla på hårfärg. Jag bestämde mig igårnatt att jag färgar det själv. Jag hatar att bli missnöjd hos frisören och man måste antingen säga åt frisören att göra om eller tiga för evigt och må dåligt över sitt hår! Så det blir till att experimentera själv idag.

Sedan har jag mycket annat jag ska göra.
- Jag ska rensa ut garderoben från oanvända kläder.
- Ta fram allt som jag ska ha med tillbaka till Stockholm.
- Träna.
- Ringa läkarmottagningen. 
- Hämta bananlådor på ICA.
- Kanske, men bara kanske beställa Xbox och Guitar Hero.

Så nu är det fan bäst att jag sätter igång! 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0