Mina dagliga sysslor.


Nyss vaknat. Ja jo jag vet. Jag skulle kliva upp klockan 10 och cykla till Dalsjö. Men hellnoo! Jag var astrött och jag kommer inte ens ihåg att klockan har ringt och att jag stängde av den. Nu fick jag iallafall sova i 8 timmar.

Idag vette fan vad som händer. Jag tänkte att jag kanske skulle börja packa lite väskor för att ta med mig till Stockholm igen. Alla kläder ska med. Eller ja, det mesta iallafall. Kanske ska rensa ut garderoben först för det är mycket jag inte använder :)
Sedan ska jag ringa runt lite för att kunna bestämma mig om jag ska köpa Xbox 360 och Guitar hero! Känner ett stort ha begär...

Undrar när jag ska åka tillbaka till Stockholm då. Kanske kan åka med mamma om hon vill åka på lördag. Måste vara där lördag kväll iallafall för då ska man vara med och uppvakta Jakob som fyller 20 :)

Tänk, det känns så konstigt att jag inte är lika gammal. Jag har ju haft lite panik för att jag känner mig så gammal och inte har gjort så mycket i mitt liv, men jag är ju bara 19. Är några månader kvar till 20. Och jag anser då att man börjar bli gammal. Det säger bara pang så är man 27 och närmar sig 30årskrisen! Herregud! Nu hyperventilierar jag och vill bara skrika paaaaaanniiiiik! 

   
Det här var längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0