Trevlig helg.


Ojojoj vad denna helg har varit fullspäckad med roliga och trevliga händelser.
I fredags var det kräftskiva hemma hos familjen Lindblom. Syster hade anordnat det och de flesta av hennes kompisar var med. Jag och Johan var också på plats. Kvällen var väldigt trevlig med mycket skratt och en väldigt full syster. haha. 
En blandning mellan cider, snaps, vin, kaffekask och snus var ingen bra kombination. 

Igår var det släktträff i Dalsjö. Det var jätte kul faktiskt. Jag har kanske inte alltid uppskattat lekarna som farbror anordnar varje år, men i år hade jag faktiskt jätte kul. Jag blev som barn på nytt! Skattjakt, kluriga gåtor, frågetävling och fysiska tävlingar var vad vi ägnade dagen åt. Trevligt trevligt. 
Senare på kvällen hämtade Emmy mig och vi drog sedan hem till Joel. Sedan vidare till Hanna och Jimmy för att sedan bli upphämtat av Joel och åka till Tranan för att dansa
Men jag tyckte fan att det sög på tranan. Alla var otrevliga på dansgolvet och skulle bara buttas och hoppa runt. Inte roligt! Skärpning.
Men det var roligt att få träffa Kristine och Emmy iallafall. De flyttar ju snart till Uppsala & Gävle och jag drar till Stockholm. Så fram över kommer vi nog inte träffas så ofta. 

Idag åkte jag tillbaka till Dalsjö. Dagen innefattade lite fiske och promenader runt om i naturen. Började med att åka ut med båten i lilldalsjö. Jag la mig ner i båten och vilade medans de andra fiskade. Fy sjutton så skönt det var. Det guppade härligt, man hörde fåglarna kvittra och vinden blåste lätt i håret. Bra bakissysselsättning måste jag säga :) 

   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0