Tjockislördag på hög nivå.


Shit vad seg jag har varit idag. Vet inte om det är för att jag har ont i halsen eller om det är brist på sömn och vitaminer. Skit i samma. Men seeeeg är jag iallafall.

Jag och mamma har nog blivit lite förtjusta i att springa runt på olika loppis butiker nu. hehe. Idag var vi tvugna att stanna på ett loppis i Arbrå bara för att. Iofs är ju mamma i jakt efter en speciell hink medans jag bara följer med och vill fynda massa olika grejer. :p Hittills har jag enbart hittat en plattång som jag fick gratis. haha. Skit bra var den dessutom så fyndade gjorde jag helt klart :)

Nu har vi kommit hem och käkat en brakmiddag. Fläskfilé med potatis och morötter i ugn. Till det hade vi ungefär 5 olika såser och vitlöksmör. Gött! Jag är jätte mätt!!!!!!
Som efterrätt blir det ostkaka med saftsås. Sen har jag och Johan köpt en Ben&Jerry glass. Vi var ju bara tvugna. Hur god är dom inte på en skala?! Inte nog med det, utan denna feta lördag kommer att avslutas med 2 påsar chips med dip. Ojojoj!

 

Nu har jag klippt mig.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fy vad snyggt det blev med lugg :D

2009-07-12 @ 11:33:23
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

Du blev jätte fin syster min! Hoppas du är nöjd =)

2009-07-12 @ 12:28:30
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Jakob

Gaaaaalet bra! Så jävla fint :)

2009-07-12 @ 14:09:08
Postat av: Frida

Sa ju att det skulle bli finnt ;)

2009-07-12 @ 20:17:08
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Hanna Heine

Mycket snyggt med lugg på dig! :D

2009-07-12 @ 20:59:26
Postat av: Alex

du passa skitbra i lugg Frida :D

2009-07-17 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0