091104


Nu har jag sovit i cirka en timme. Dumt gjort.
Jag behöver verkligen somna tidigt ikväll/inatt.
Men får se hur det går med det.

Det är så kallt i huset och när man då kryper under filten är det lätt hänt att man somnar. Förresten var jag förbannat trött också. Jag ÄR trött.
Blev lite sent inatt med en film.
Men ikväll blir det huuuur lugnt som helst och jag ska sova sova sova. Ladda inför utlandsresan! ;)


Ibland känns det så konstigt. Just nu känns det konstigt. 
Att lyssna på Kents "Innan allting tar slut" gjorde att mina tankar flög runt där inne. 
Varje gång den där låten spelas tänker jag. På framtiden antar jag. 
Den framtiden som inte jag får vara med i. 
Fan också!
 

Nej nej nej! Nu ska jag tänka på positiva grejer.
Såsom att VI SKA ÅKA UTOMLANDS OM TVÅ JÄVLA DAGAR! 
Att jag har kompisar som är förbannat bra! 
Har en familj som Älskar mig och ställer upp all the time! 

Men ändå är det ju något som fattas. Tyvärr. 
Men jag får väl ta vara på det här singellivet nu antar jag.
Leva livet. Göra som jag vill. Vara med vem jag vill.


  

Om jag inte kommer in på någon kurs eller inte får boende i Uppsala till våren så packar jag väskan och drar utomlands. Drar någonstans där det är varmt för att jobba! Vill passa på nu! 
Och den här gången är det inte tomma ord. Jag SKA åka! Kanske ska börja söka nu....
Nja, jag väntar tills jag får svar från universitetet. Vill ju faktiskt börja plugga lite smått. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0