091119


Ikväll har jag varit och tränat en sväng med mamma.
Inte av fri vilja dock, utan mamma fick tvinga med mig.
Det är så förbannat tråkgit att träna på gym. Är det inte fler som känner så :O
Visst, det är skönt när man äntligen gjort klart träningspasset och svetten bara rinner här och där, men jag gillar inte att en samling människor tränar tillsammans i ett litet och trångt rum.
För let's face it. Arbrå gymet är inte stort!
Det känns som alla kollar. I smyg. Jag vet att jag själv gör det. Men jag är så förbannat paranoid också! haha

Men jag tränade iallafall lite mer än en halvtimme innan jag gick och simmade istället.
Så det blev 1 timmes träning. Det räckte för mig.
Bastu och varm dusch efter är höjdpunkten!

Nu har jag precis lagt på en ansiktsmask och ska sätta igång med att lasta in alla kläder i garderoben.
Jag har mer kläder i fotöljen och på golvet än vad jag har inne i garderoben.
Men den största anledningen till varför jag tar tag i skiten nu, är för att mamma hotat mig!
Hon gav mig ett ultimatum. Antingen hänger jag in alla kläder ikväll och får sova ut imorgon.
Eller så låter jag dom vara och mamma kommer in imorgon klockan 6 och tjuter, skriker och gapar!

Så nej tack! Jag väljer första alternativet.
Bara att sätta igång! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0