091123


Nu ska jag strax åka till Bollnäs för att färga håret på Salong Donna!
Äntligen får jag den färgen jag vill ha!

Jag hoppas att det blir som jag har tänkt mig.

Igår blev en seg söndag.
Jag jobbade ganska mycket matte faktiskt. Solade med mamma en sväng.
Och sen blev det bara slappa i sängen med datorn och film.
På ett sätt har den här helgen varit skön för jag har varit hemma hela helgen.
Skönt ibland att bara ta det lugnt.
Men till helgen hoppas jag att det blir något håll-i-gång.
Om jag inte åker till Kristine i Uppsala så åker jag till Julia och Malika i Stockholm.
Skoj skoj :)

På onsdag åker mamma och pappa till Marocko och jag blir ensam hemma i en vecka!
Jag vill inte!!!
Det är så tråkigt. Och jag hatar att vara ensam nu för tiden. Det är då tankarna kommer.
Usch, jag gruvar mig. Kanske ska be någon komma hit och bo med mig. haha!

Nej nu måste jag göra mig i ordning! 
Hej svej. 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får komma till mig om du vill =) Kan vi köpa julklappar och ha julmys!

2009-11-23 @ 15:44:38
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0