091127


Nu har man inte skrivit på ett tag igen känns det som.
Det var ju inte längesen men är så van att skriva varje dag nu så det känns så.
Har liksom inte orkat skriva något. Har inte så mycket att berätta för omvärlden just nu.

Jag har bestämt mig nu iallafall.
Jag blev hemma i Hälsingland i helgen.
Jag skulle egentligen till Stockholm och hälsa på Malika och Julia, men jag är sååå fatttig.
Känns för jävligt eftersom jag jätte gärna ville åka. Var supertaggad!
Men har man inte pengar, så har man inte.

Planerna inför helgen är lite oklara.
Kanske blir utgång imorgon om jag pallar. Men det är sånt som visar sig. Ska ringa runt lite och höra mig för först.
Jag tycker ju fan inte att Bollnäs uteliv är något att jubla över precis. Det gör nog ingen som bor här.
Och 160 spännn?! DYRT!
Jag kanske är snål, vad vet jag. Men man kan komma in på bätttre ställen för ett lägre pris.
Men som sagt. Får se vart kvällen bär..

Till veckan. Eller imorgon eller söndag. Då åker jag till Umeå till syster. Ska bli trevligt trevligt.
Handla lite julklappar till mamma och pappa och bara umgås.
På vägen dit, eller kanske hem också. Det vet man aldrig. Då tänkte jag svänga in i Sundsvall och hälsa på lillJimmy. Det var cirka 3 år sedan sist vi sågs. Så det ska bli spännande.

Nej, nu ska jag gå och duscha och fräscha upp mig.
Kanske basta ikväll?! Det skulle vara nice. Men det är så mycket grejer där så jag vet inte om jag pallar plocka ut allt.
Men men. Vi får se :)

Ciao!


Oj vad längesen det här känns! Tiden går så fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0