Bastu + vinsmuttande.


Nu är bastun igång och vinflaskan uppskruvad!
Blir en lugn fredag tillsammans med... mig själv!

Känns rätt okej faktiskt.

Egentligen skulle jag vilja träna också men det får väl bli någon annan dag. Imorgon kanske. Om jag orkar!
Om jag ska vara ärlig så tror jag ICKE att någon träningsform kommer äga rum. Varken imorgon, i övermorgon eller om en vecka! Jag har gått och blivit så laaaat.
Men man kan väl få sitta och önska sig att man var en träningsnarkoman åtminstone.  
Men ska strax ta tag i skiten igen.
Fick nyss ett sms av Kristine om att vi ska träna såå in i helvete när jag flyttar till Uppsala!
Och det kan ni ge er fan på att vi SKA!

Äh, jag kanske sätter mig på den oförbrukade träningscykeln vi har hemma innan kvällen är slut. 
You never know, you never know!  




BRETT DENNEN
Har den senaste tiden börjat lyssna en hel del på denna snubbe.
Tycker att hans röst är störtskön och han har sköna låtar med bra texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0