Dance the night away.



Nu vill jag verkligen sätta på mig högklackat, en tajt slimmad klänning och fixa till mig!
Vill dansa hela natten!

Det måste ordnas framöver. 
Pratade lite smått med Kristine om att kanske dra till henne en helg. Shoppa på dagen, festa på kvällen. 
Får se hur det blir i slutet av månaden. 

Skulle helst vilja gå ut en sväng i helgen men ja, det är ju inte så många kompisar hemma som sagt. Men vi får se vad jag hittar på. Något förslag kanske? Ska ju dra till Stockholm framöver något tag också. 
Ta och hälsa på Julia och Malika en sväng. Blir väl kanske en liten utgång då också hoppas jag :)

I waaannnna daance the night awway! 


Och såklart vill jag shoppa. All the time! 
Den här fina klänningen kommer från H&M. 299:- 
Men såklart när jag har fått pengar så är allt slutsålt. :( 

Jag har märkt att jag har en tendens till att skriva små meningar och fraser på engelska. Är det på grund av Egypten resan tro. Har pratat för mycket engelska i en vecka. haha




   


Kommentarer
Postat av: Jakob

Jaha, är man inte värd ett besök när du väl planerar en tripp till sthlm? :(

2009-11-18 @ 14:43:05
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0