10 Sanningar Om Mig


Jag är hyyyyyyyperaktiv av två energidrycker! Det är crazy!
Har redan skrivit en massa pinsamma sms!
Fast iofs. Jag bryr mig inte. Orkar inte längre. Skit i samma liksom.
Jag är hyper.
Jag skämtar.
Jag är skojjig.
Jag har grov och ibland dålig humor. Nej inte ibland. Ofta! 
Om ni inte kan handskas med det, fine! 


Gick in en sväng på Alex blogg och såg att hon tydligen vill utmana mig till att berätta 10 sanningar om mig själv. 
Så visst, det kan jag väl göra.
Även om det är förbannat svårt att komma på några!  

10 Sanningar Om Mig

1. Jag har alltid tyckt illa om mig själv och mitt utseende. Dåligt självförtroende.  

2. Jag har två gånger åkt in på sjukhus pga alkoholrelaterande händelser.

3. Jag älskar att sjunga, men vågar inte inför andra.   

4. Jag är alltid rädd för vad andra ska tycka om mig.

5. Jag agerar eller talar före innan jag tänker. Inte bra i alla sammanhang.

6. Jag hatar människor med ett för stort seriöst ego!

7. Jag kan stå emot grupptryck.  

8. Jag har en dröm om att en dag äga en fet villa utomlands. Högt uppe på ett berg, utsikt över havet och pool utanför huset. En fet bil på uppfarten dessutom.

9. Jag älskar att ta på mig ett snyggt fodral & höga klackar för att gå ut och dansa loss!  

10. Jag är oootroligt blyg i närvaro av det motsatta könet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0