Det har varit en bra dag.


Mamma löser korsord.
Vänder sig till mig och frågar.
Vad heter Ja på spanska?
Jag svarar: Öhhh, Me!
Mamma: Vadå mi. Hur stavas det?
Jag: Ja med E kanske.
Mamma: Men inte Jag, JA!
Jag: Jahaaaa! Men daah, YES heter det ju!
Mamma: Men spaaaaaanska Frida. SPANSKA! 

Jag var alldeles för övertrött och satt och skrattade åt det där förbannat länge. 
Nu när jag skrev det. INTE ALLS ROLIGT! 

Men jag har känt mig förvånansvärt glad idag faktiskt. 
Då skrattar man väl åt allt. 

Har ju varit med Julia en stund idag. Blev så sugen på Maxmat inatt så skrev till henne om hon hade lust att käka innan hon skulle med tåget till Stockholm! 
Bror och Christina kom dom också och jag blev bjuden på maten. Så förbannat snällt!
Vinkade av Julia på perrongen senare och därefter gick jag en sväng på stan. 
Köpte lite smått och gott till mig själv och sen gick jag till Salong Donna och frågade om att färga håret rött! 
Imorgon går jag nog dit och bokar tid. hihiihi
  
Imorgon är det mattelektion. Hanna ska följa med mig en sväng sen ska vi på stan och strosa.
Skönt att få ha någon att gå med. Ska bli kul att få träffa Hanna igen också. Det var ett tag sedan!

Måste inhandla underkläder, hudprodukter, klänning och en partyväska.
Om jag hittar det vill säga. Annars ska jag till Valbo i helgen så hittar nog mer där.


 

Kommentarer
Postat av: Alex

Håret kommer bli skitbra tror jag! :)

2009-11-20 @ 18:02:11
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0