24 November 2009


Jag har gått runt och fnissat hela dagen.
Inte åt någon, och inte åt något speciellt heller.  
Men jag tänker så konstigt och jag målar upp händelser i huvudet att jag själv skrattar.;) 

Nu har jag precis spelat lite spel med mamma. Pappa vägrar vara med som vanligt! 
Vi spelade TP! JAG VANN!! Det ni. 
Jag vet. Jag är chockad själv.

Imorgon åker mamma och pappa som sagt till Stockholm och sedan vidare till Marocko på torsdag.
Jag vill också följa med!!! :( 
Men icke. Jag måste vara ensam hemma i en hel vecka!
Får se hur det går. 
Jag och mamma var iväg och handlade upp lite i förrådet ikväll. Det verkar bli så att jag får äta frysmat i en hel vecka. Inge roligt att laga mat åt sig själv ju! 

Sitter och funderar hur jag ska göra med mina planer inför helgen! 
Ska jag åka till Stockholm eller vara kvar hemma?! 
Och ska jag åka till Umeå nästa vecka?! 
Och ska jag åka till Uppsala ännu nästa vecka.. 

Det kommer bli gryymt mycket utgifter för mig den kommande månaden. 
Men det är ju kul! Jag vill göra saker. 
Äh, ibland får man välja vad man lägger pengarna på. Jag väljer nöjen, kompisar och fritid!



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0