Det var tiderna.


Nyss hemkommen från en mattelektion.
Var förbannat trött eftersom jag somnade typ vid 5 imorse. :(
Jag skulle börja på ett nytt kapitel och det råkade vara ekvationer. Det tråkigaste i matematikens historia!!!
Men nu ska jag komma igång så att jag hinner klart med den här skiten någon gång.

Fan vad jag vill vara ung igen. Eller yngre kanske jag ska säga!
På vägen hem lyssnade jag på en massa gamla låtar. De låtarna som spelades om och om igen överallt man gick. På fester, med kompisarna, ensam hemma på rummet, i mp3:n.
Jag kunde inte låta bli att längta tillbaka till "fjortistiden". Allt var så lättsamt. Man behövde inte känna någon speciell stor press på att prestera. Man bara hade det bra. Det enda man oroade sig över var hur studiebidraget skulle räcka till varje månad!  
Nu har man press på sig för att man börjar bli vuxen. Man måste bevisa att man håller på och blir vuxen.

Man hade så jäkla kul på helgerna också. På sommrarna. I skolan. Överallt! Med er tjejer. Saknar er!
Det var tider det. Kan jag garantera.

 
 
 

Nu känner jag mig bara gammal. Jag är 19 år och känner mig gammal!
Är inte det sjukt.
 


Kommentarer
Postat av: maja

usch får ångest när jag tänker tillbaka på den tiden. saknar allt så oerhört mycket.

2009-11-03 @ 16:54:35
Postat av: julia

ja ibland är det konstigt hur mycket man underskattade den tiden! mycket snygga foton btw! ;D

2009-11-03 @ 20:07:50
Postat av: Linn

Jag saknar er, verkligen. tomt här i sthlm utan er nästan :(

2009-11-14 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0