Filmkväll.


Har ikväll haft en jätte bra och kanon filmkväll med Julia!
Var ett tag sen vi sågs så vi hade en heeeel del att prata om.
Vi pratade en hel del om vänner. Om hur många som vi glidit ifrån och hur vi båda känner att vi inte riktigt vet vart ens kompisar står. Om man verkligen kan lita på alla. 
Jag känner mig ibland så himla ensam. 
Emmelie och Kristine är dom jag umgås med mest och dom har båda flyttat till andra orter. Det blir ju automatiskt att man inte träffas lika ofta. Det är så synd! Jag trivs så himla bra med dom! 

....

Jag har funderat. 
Jag kan nog påstå att Min Mamma är min bästa vän. 
Jag berättar i stort sett ALLT för henne. Hon är min stöttepelare. Mamma ställer alltid upp. 
Jag älskar henne. Och det säger jag alltför sällan.  
Visst, det finns saker som jag inte berättar för henne. 
Men det är andra saker som jag inte berättar för mina vänner också. 
  
Men har jag verkligen någon vän som jag kan berätta allt för.  
Jag tycker själv att jag är väldigt öppen och berättar mycket för mina vänner. Men ibland får man ingenting tillbaka. Och då känns det som om jag kanske har uppfattat vänskapen vara starkare än vad den egentligen är.
Med tiden har man insett att dom man trodde var en riktig vän, egentligen visade sig vara ett rövhål rent ut sagt.
Jag lägger tid på dom som vill lägga tid på mig.   

Anyway!
Vi hyrde två filmer. Dublicity och Hatad av alla, eller vad de nu hette.
Vi köpte dessutom två påsar chips. Två dipar och två drickor! Vi svullade på rejält. 
Jag har precis skjutsat hem Julia och vi satt och pratade i bilen ca en timme på deras gårdsplan. Mysigt. 
Nu sitter jag här själv med två påsar chips och en massa jäkla dip och dricka! INTE BRA! 
Jag.Kan.Inte.Låta.Bli.Påsen!
Usch, jag mår lite illa.....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0