Homepartynight with the friends.


Ikväll blir det bastning och lite alkoholförtäring med vännerna.
Vi vet inte än vart kvällen ska bära senare. Men det är sånt som visar sig.

Först och främst ska vi ha en mysig kväll här i det ensamma huset.
Men snart blir det ju fyllt med roliga människor ;)
Och elda har man gjort också, så det är vaaaarmt och skönt.
Dock börjar det ta slut på ved. Lata jag orkar inte gå ut i kylan för att hämta mer!

Nu går jag och skruvar igång bastun. Orkar inte vänta längre! VARMT ska det va!

Och inte vet jag vad jag ska ha på mig ikväll heller.
Får dra på mig någon gammal trasa och lossas att hela outfiten är ny!
Har lovat mig själv att ta en MASSA kort ikväll också!
YES YES, det blir kanon. Känner mig laddad! Vill dansa!

Usch, nu fick jag ont i magen också!
Går och vilar en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0