Vill inte ville inte.


Nu är jag hemkommen från Valbo, Gävle.
Är förbannat trött. Min rygg värker oooooolidligt mycket och jag funderar så det knakar vad man ska hitta på ikväll!
And for you're information! Jag Vill INTE Bo I Bollnäs Längreeee!
Jag vill inte bo här runtomkring överhuvudtaget.
Jag vill ut i världen.
Man har sett allt här som redan går att se. Man har träffat alla som man redan kan träffa.

Nu blir jag tokig!
Jag känner paniken krypa i kroppen.
Jag vill härifrån.
Nu!
NUUUU!


Synd att jag har så förbannat svårt att skaffa nya vänner.
Det är en sak som är säker.

Det här blir en dålig lördag.
Jag är bara förbannad. Less. Trött. Arg. Ledsen. 
Det brister för mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0