Ledsen i ögat.


Jävla skit! Min dator har gått sönder!
Det är mitt livs undergång. Jag har så många minnen med bilder, dokument och filer på den. Och alla viktiga grejer såsom cv och olika adresser. Fan fan fan.

Nu får jag sitta vid familjens stationära som är skiiiit seg. Jobbigt läge. 
Men iofs kanske det är bra att jag är utan dator en sväng. Då kanske jag ger mig ut och hittar på något :) 
Men eftersom jag är mitt uppe i jobbsökandet så suger det lite faktiskt. 

Pappa tog med den till jobbet idag för att fråga en duktig datakille där om han kanske kan laga den. Jag hopppppas verkligen innerligt att det går..
Tur att det var en dator från pappas jobb iallafall så att han kan hämta ut en ny om det skulle vara så att den här är kaputt. 


Imorse fick jag kliva upp tidigt. Var nämligen till tandläkaren för en liten rutitkoll. Allt såg bra ut! ;p 
Jag är lite missnöjd med mina stora gluggar på sidorna så innan jag fyller 20 ska jag boka en tid hos en tandläkare så han får titta om det kanske går att rätta till med tandställning. Bara det inte blir räls. Det är det inte värt ;)


Nu ska jag popa musik på högsta volym och dansa runt i huset!
  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad är det fel att gå med räls?

2009-09-04 @ 16:05:19
Postat av: Frida

Nej. Det är väl inget fel. Men jag har ingen lust att gå med räls när jag är 19. Så enkelt var det med det. Man tycker olika :)

2009-09-05 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0