100423


Fy fan vad jag har drömt konstigt inatt. Som alla andra nätter iofs.
Det kanske är därför jag har så svårt att stiga upp på morgonen.
Sov över idag. Hur jag lyckades vet jag inte. Helt otroligt.
Men det var bara föreläsning så det gjorde inte så mycket. Har dessutom boken så kan läsa istället!

Men då passar det utmärkt att plugga nu! Ska försöka hinna bli klar med en uppgift idag iaf :)
Nu när jag satt mig in i det så var det ganska intressant. Iallafall den här delen/uppgiften.

Måste hinna med att springa idag också. Träna träna! Det är min dagliga sysselsättning nu för tiden.

Fick pengar idag ju! Och jag har redan blivit av med hälften!
Räkningar hit och dit sen har jag börjat spara 1000 kr i månaden så ja, jag får leva fattigt den här månaden.
Och ännu nästa månad får man ju ÄNNU MINDRE pengar. Så ja, det blir fattigt för mig.
Nu ska jag spara pengar till Valborg. Viktigt viktigt :)
Men tar mig nog råd att åka hem imorgon också. Så tråkigt att vara här själv på helgerna.

FRUKOST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0