25 April


Fasiken vad ont i magen jag har!
Magen är nog inte van att få i sig massa dricka och söta grejer.
Har syndat rejält i helgen..

Det blir att jag åker tillbaka till Uppsala imorgon istället.
Mitt kort blev taget av bankomaten igår eftersom jag surrade med koden.
Därför har jag inte kunnat boka resa.
Mamma och pappa kommer hem nu strax så dom får köpa resa åt mig.

Idag har jag bara lallat runt känns det som. Åkt en massa bil.
Emmy körde hit bilen vid lunch tid. AS snällt!
Efter det drog jag till Bollnäs och sola. Sen en sväng till sommarstugan och kikade och joggade lite.
Det är så underbart att komma dit och bara få ett lugn i kroppen.
Det enda man hör är fåglarna och vatten som forsar. Love it!

Nej nu måste jag åka och hämta mamma och pappa ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0