27 April


Tvättid just nu! Springer runt i rummet och ner för trapperna. Stor städdag idag!
Måste fräscha upp lite här när jag får främmande på Valborg.

Kristine sitter på skolan och skriver sin hemtenta och när hon är klar ska jag fan tvinga med henne på stan igen.
Vi ska på systemet igen så vi har det klart. Sen måste jag hitta ett par billiga nya solglasögon!
Både hon och jag har lite snålt med pengar den här månaden. Så Valborg kom lite olägligt. haha
Eller ja, det är ju vi som gör av med pengar lite olägligt!
Jag har haft så mycket räkningar och skit den här månaden, dessutom har jag lagt undan pengar på sparkontot så ja, det blir leva förbaaaaaaanat fattigt!

Nu ska jag nog ta och göra lite frukost. AS hungrig.
Sen blir det dammsuga och torka golv. Det ni!

Igår blev det ingen träning som vi sa.
Blev ingen speciell bra träning i helgen heller.
Så fan, idag måste jag ju...
Kanske blir en löparrunda i skogen innan Kristine kommer.
Måste måste måste!

Stressad stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0