28 April


Har varit på föreläsning idag.
Nu har jag precis ätit.
Är så fattig så man får ta det som finns, verkligen.
I mitt kylskåp finns bara sojamjölk och grönsaker. Inget kött.
Så mina måltider blir väldigt fattiga just nu. Handlade häromdagen men vad kom jag hem med: Jo, två tomater, sojamjölk och bröd.

Skulle städa hela rummet igår men orkade aldrig dammsuga så måste göra det idag eller imorgon.
Inte så snyggt när det flyger runt massa dammtussar överallt när man får främmande.
Det ska bli så underbart roligt att Linn, Jacke och Johan kommer hit. Stockholmarna! haha
Jag hoppas på ett underbart Valborgfirande och kul så in i helvete ska vi ha!

Guuuuu så sängen är lockande nu! Vill bara slänga mig ner i den och mysa ner mig.
Sova en stund.
Men icke! Det får jag inte.
Ska plugga en sväng innan spinningpasset ikväll.


tog några enstaka bilder uppe i sommarstugan. Hittade mina första tussilago för i år! hihi
Och i lillDalsjö hade åtminstone ALL is smält bort! Nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0