Alltid redo


Nu är jag reda för sommaren och solen!

 

 

Har varit med Kristine hela kvällen. Var på ett spinningpass vid halv 6. Tvingade allt med henne!
Sen blev det tacos! Mums!
Kollade lite på tv innan vi bestämde oss för att baka lite chokladbollar. Vi var så JÄVLA sugna på choklad. Och som sagt, ibland får man unna sig något gott. Nog för att det kommer bara bli gotta i helgen och en hel del alkohol men vafan. Nu får vi säger vi!

Fast när jag kom upp till mig nyligen så fick jag ångest så jag har stått och gjort lite gympa och styrketräning.
haha!

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Ska färga håret på Kristine, träna, städa, göra mig i ordning för utgång!

 

Godnatt och sov gott!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0