Älska solen!


Vad underbart det är. Solen skiner varje dag ju!
Har precis kommit hem från en kortare promenad. Skulle mest bara kolla öppettiderna på en cykelaffär.
Har ätit en nyttig lunch nyligen, så nu är jag mätt och belåten.

Ska vänta på Kristine så ska vi gå ut på en promenad tillsammans istället för att gå på F&S. Man kan lika gärna träna ute nu när det är så fint väder, istället för att vara inne i ett kvavt rum.

Träningen går bara bättre och bättre tycker jag.
Det är inte lika jobbigt att ta sig iväg längre. Kanske för att jag nu verkligen har bestämt mig.
Om jag inte tränar så får jag ångest som fan!
Maten är dock jobbigare. Det blir så dyrt om man ska laga supernyttig mat. Så vi har bara bestämt att dra ner på kolhydrater. Vi testar den metoden en gång så får vi se hur det går.
Så det blir mycket frukt och grönsaker. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0