BLÄ


Har varit ute på en joggingrunda. Otroligt hur mycket mer jag orkar springa nu än för bara några veckor sen. Stolt eller vad?!
När jag kom hem tog jag en lååååång dusch. Så jäkla skönt.
Därefter lagade jag lite käk. Har precis ätit upp. Det blev otroligt nyttigt ikväll också.
Kycklingkorv, bönor, advokado och gurka!
Stekte tofu först för jag tänkte jag skulle prova på det någon gång innan det blev gammalt.
Jag har bara en sak att säga. FY FAN! !!
Det är bland det vidrigaste jag ätit. Någonsin!

Nej det är tur man är ickevegetarian. Skulle inte palla ett dygn som icke köttätare tror jag!

Nu ska jag fortsätta plugga innan det är dags för sängen.
Måste vara pigg imorgon. Ska åka tåg, bil, buss hela dagen. Sen på kvällen blir det FEST! :) Äntligen säger jag bara. Känns som evigheter sen.

Jacke och Kristine tyckte den här hårfärgen. Men hur fan ska jag få tillbaka den då!

Kommentarer
Postat av: Sara

Att syra fick vara med på bild också =) Hoppas du får en fin helg hemma i Vallsta. Sitter nu på bussen på väg hem till Umeå. Har nyss ätit i Hudik. Kramar

2010-04-24 @ 21:07:01
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0