Duschen!


Jag och Kristine har varit duktiga och varit på Core Bosu.
Det var helt okej faktiskt. Man blev inte jätte slut men det var väl inget sånt pass heller.
Hela passet gick ut på att använda en balansplatta/boll. Jag som inte har någon balans alls var det bra för!
Och det var faktiskt roligt när man kom in i rytmen.
I mitten av passet kördes det styrka med hjälp av balansbollen. Magövningar som var as bra!
Hoppas jag får träningsvärk så man vet att man gjort nytta.

Nu när jag kom hem kände jag mig bara bläääääääää. Så jag höjde musiken och dansade runt i rummet för att förbränna lite extra. Skit bra! haha

Ska ta en dusch nu sen laga lite mat. Hann ju inte äta före träningen.
Sen blir det plugga plugga!

Jag undrar om jag kommer i den här klänningen igen.
Det ska jag allt prova sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0